onsdag, december 17, 2008

Lång dag på jobbet

Har varit på jobbet från 8 imorse till strax efter 19. *Phui* Började dagen med en frukost och genomgång av Rostedts produkter, vi gick lite djupare in på ingredienserna. Sånt är allt bra att kunna, då kan man förklara på ett än tydligare vad det är som gör dom så bra och jämföra dom med andra märken. :)

Resterande kvällen har jag spenderat med att först laga middag (grillad kyck-
ling med bulgur och currysås), slå mig ner i soffan och senare tvättade jag bort smink och satte Rostedts lermask, borstade tänderna och nu sitter jag med tandblekning. ;) Lite av en mini-spa-kväll alltså. Sweet! När jag borstat bort blekningen ska jag nog noppa brynen. Dom är lite väl buskiga nu...

Annars inte så mycket nytt under himlen. :)
Toodles!

Jag vill bara skriva ett STORT TACK till alla som kommit med gratulationer och presenter till Daniel & mig och ett ÄNNU STÖRRE TACK till alla som hjälpte till med att skapa det perfekta bröllopet! Tusen, tusen tack!
Ni vet alla vilka ni är. ;) Puss & kram!

1 kommentar:

  1. Visst har jag blivit bra på det här med att blogga? ;)
    Jag värmer upp innan jag åker så jag inte kommer mötas av några konstigheter när jag är på andra sidan jordklotet och du inte kan hjälpa mig :D

    och tack för ett underbart bröllop. Det var visst det första jag varit på men det kommer bli svårslaget :)

    SvaraRadera