tisdag, december 16, 2008

Lazy days

Ja, nu är det ett bra tag sen jag har uppdaterat här... Dags att ta tag i bloggen igen. Jag var helt slut i hjärnan efter bröllopet så orken fanns inte riktigt. Den lilla energi jag hade gick åt på jobbet, men nu är jag tillbaka.

Så, vad har jag då gjort för att återfå lite energi? Jo, jag har slöat i 3 hela dagar! Söndagen tillsammans med Danne, gårdagen ensammen och idag tillsamm-
ans med Maggie. Det är nästan så jag skäms över hur mycket spelande jag gjort de senaste två dagarna... Igår spelade jag Lego Star Wars i 10 timmar(!) och idag i ca 6! Drog även med mig Maggie i spelträsket idag. *Muuuhahahahaaaa* <- Evil laugh.

Igår kväll hade jag ont i mina leder i händerna av allt fipplande på joysticken. Antar att det kan bli så då man är ovan. ;) Har bara 3 banor kvar nu av Lego Star Wars, vill göra dom färdigt innan jag tar itu med dom andra två, Lego Batman och Lego Indiana Jones. =D

Little Big Planet varvar jag med, det är också heeelt underbart! Har hamnat i en svår bana nu som jag har problem att klara och därför inte kommer vidare, men jag ska nog klara det till slut...

Nog tjatat om TV-spel! Imorgon ska jag upp tidigt för lite utbildning på jobbet. Blir bjudna på frukost där också. Mumma!

Här kommer lite bilder som togs 6 december. ;)








Nu är det snart dags för God Natt, först en liten stund TV. ;)

2 kommentarer:

  1. Hej
    förlovade utflyttade Happisbo
    med nybliven make!!!

    petiga Svärmor

    SvaraRadera
  2. Haha! Om någon ska lägga märke till sådan felaktig info så ska det vara du.
    Korrigerat. ;)

    SvaraRadera