fredag, juni 19, 2009

Glad Midsommar!

Idag har vi hunnit med att handla lite råvaror till grillningen ikväll, hälsa på syrran och gamla farfar på sjukhuset. Min farfar Uuno ligger på sjukhus och får den vård han behöver. Gamlingen är ganska virrig men han mindes oss iaf, så det var en trevlig överraskning och han var på ganska bra humör. Skämtade lite och hade sig.

Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta mitt hår, skrubba ordentligt! Det är så skitigt. :/ Sen är det dags att ta sig till festen och överraska dom som inte än vet att vi är på plats. Ska bli jätte kul! :D

Ha en Glad Midsommar allihopa!

4 kommentarer:

  1. Åh vad sa pojkarna när ni kom? :)

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar(i efterskott). Det maste ha blivit en harlig en! Vi har i alla fall flyttat in, sa allt ar kaos just nu. Kramisar

    SvaraRadera
  3. Ha ha!! Jag blev så full iskaratt när Emil trängt in dej i en vrå med han och yugiyu korten. (felstavat, jag vet). Han försäkte med både mej och Åke men vi sten vägra. Du har lite med tålamod med dom där erbarmeligt trista korten. Det var fantastiskt kul igår. Tack för att vi fick låna er!!!

    SvaraRadera
  4. När kommer ni hem igen? :D

    SvaraRadera