fredag, juni 12, 2009

Maggie & Erik

Träffade ju ett av världens gulligaste, och förmodligen mest kära, par idag - Maggie och Erik. Dom bad mig göra om deras bloggbild för lääänge sedan, vilket jag till slut gjorde men aldrig la upp. Jag trodde ju att dom skulle fixa det själv (då dom var i Thailand), men icke. Ikväll la jag upp den bild dom ville ha iaf.
Dom dissade mitt andra förslag. Som hämnd ska jag lägga upp den här:



Ett PERFEKT kollage av foton dom tagit under sin 4 månader långa resa. Vi alla som läser deras blogg har ju inte sett så mycket av miljöerna på deras resa, mest deras nunor med lite olika bakgrund. Just därför tyckte jag att denna var så passande! ;P

Välkomna hem!

3 kommentarer:

  1. Tack tack tack!
    Vi visste att ni allra helst ville se oss och inte en massa tråkig natur :P:P

    Ja, den kan nog pimpas mer, bilden som är på varan blogg. Vi kanske kan sitta och fnula på det nå¨n dag? :)

    SvaraRadera
  2. Förresten, vi ska inte piffa någonting :P:P:P

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är!

    Tack för din omtanke, det värmer. Det känns trist även om man inte står nära varann, man tänker ju liksom inte att någon ur ens familj ska försvinna...

    SvaraRadera