måndag, juni 15, 2009

Måndag...tisdag..?

Jag är alldeles dagvill... Vet snart inte vad jag heter tror jag. Trött och sliten. Nå, två dagar kvar sen har jag lite ledighet. Skööönt. Nu är min energinivå är väldigt låg och jag måste försöka skrapa ihop tillräckligt så jag kan ta mig till gymmet imorgon efter jobbet.

Klinko och Juhani Erkki (*hahaha!*) kom och hämtade mig från jobbet. Dom hängde med oss ikväll och vi kockade ihop en grym pastasallad. Riktigt god blev den! Hoppas att kunderna inte besväras alltför mycket av min dagen-efter-vitlök-andedräkt imorgon. Rydbergs Vitlöksdressing är ju bara sååå god! ;)

Roligare än så hade jag inte att skriva idag, så jag ska ägna mig till My Name Is Earl igen. Funny in deed!

5 kommentarer:

  1. Va? När hann ni vara med dom? Vi har ju varit med er hela eftermiddagen? och det var väl vi som hämtade dig på jobbet också?

    nej alltså nu fattar jag ingenting!?

    SvaraRadera
  2. Men nu avslöjade du vilka som gömde sig bakom kodnamnen. Nu får ni leva med att jag kommer kalla er Klinko & J-E! :P

    SvaraRadera
  3. Tänkte just fråga vem klinko med tillbehör var för några! Haha!!!
    Vi syns!!!

    SvaraRadera