fredag, juni 05, 2009

Helg ledighet

O, så skönt... Nu har vi lite ledigt efter en full arbetsvecka. Trist väder ska det visst vara, men då får jag ju möjlighet att göra lite grejer som behövs hemma. Typ städa och tvätta kläder... :/

Inget speciellt spännande har hänt idag. Pratade lite med mamsen och papsen idag och fick lite betryggande besked (också skööönt). ;)

Tittar nuFifth Gear. Jag är inte speciellt intresserad av bilar, men detta program och framför allt Top Gear, är riktigt intressanta och roliga. :)
Efter programmet ska jag underhålla mig en stund med att surfa runt och leta mer inspiration vad gäller inredningen till huset och sippa på lite rödvin, senare ska förhoppningsvis John Blund hälsa på. ;)

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte också Twilight var överskattad, och tjejen var ju ingen bra skådis? De som hyllat filmen är väl mest tonåringar, så jag är nog för gammal :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa!, det låter kul :)

    Hahaa, det blir kopprigt om dom vill ha med mig på salongen, SE TILL ATT DOM VILL HA MED MIG!



    ;D

    SvaraRadera