torsdag, juni 25, 2009

Käkat ute...

...både lunch och middag! 8O Det var maken som bjuppa. Visst är han väl snäll? Först ringde han och undrade om inte jag ville gå och äta lunch med honom på Tant Anci & Fröken Sara. Naturligtvis ville jag det, även svärmor och Maggie hängde på. Där åt vi en kanon god sallad och drack väldigt gott hallonvatten. DET ska jag göra hemma, kan inte vara mer än super enkelt.

Efter en jobbig dag på jobbet undrade Sofie om inte jag ville följa med henne och käka och dricka lite bärs. Inte var jag den som sa nej då heller. Jag kollade med D om han också ville följa med, och naturligtvis han hakade på för annars skulle han ju inte få någon mat hemma (eftersom frugan inte var det). ;)

Nu sitter jag här, efter två Samuel Adams Lager och Bite Lines Hot Chili Burger och tittar lite TV. Huvudvärken, som besvärat mig hela dagen, hänger fortfarande med. Men jag är på bättre humör ändå. Sofie har den effekten på en. ;) Natti, natti.

1 kommentar: