tisdag, juni 23, 2009

Helt färdig

Jag är helt slut! Orkar ingenting. Zzzz...

Idag var jag tvungen att ta ett mycket tråkigt beslut, men ett vuxet sådant. Tess, Karolina och jag har länge planerat att åka till Göteborg i helg, och gå på Metal Town-festivalen. Jag vill väldigt gärna se Marilyn Manson, Disturbed och Volbeat. Igår fick jag se mig besegrad, har helt enkelt inte ekonomin för det...
Jag har inte råd med att gå på festivalen (ca 3000 kr totalt), gå till tandläkaren och laga min trasiga tand (ett nödvändigt måste, 1200 kr) och åka till Paris (som varit planerat i två år, ytterligare ca 5000 kr). Jag har inte lyckats spara pengar i den mån jag skulle behöva så nu sket det sig med Metal Town. Känns jätte trist och tråkigt, men det känns som det enda rätta beslutet. Har man inte råd så har man inte... Suck.

Nu ska jag dra mig till sängs så jag orkar upp imorgon. Bilder från midsommar i Haparanda får vänta till senare då jag har lite mer tid. Natti.

3 kommentarer:

  1. Känner mig minst lika vuxen isf!!!

    SvaraRadera
  2. Nämen vad tråkigt. :-( Jag som hoppades på stt hooka upp med dig lite där. Fiffe var deppigt. Nåja. Jag får rocka lite extra för din del.

    SvaraRadera
  3. hahaa, nej e hängslet åker åt sidan så jag typ visar ena booben hela tiden. Tur att jag hade t-shirt under :D

    SvaraRadera