lördag, juni 27, 2009

Sommar och sol

Idag har jag varit ute i solen och riktigt kännt att sommaren har kommit. Jag har knappt sett solen hittills känns det som, bara varit på jobbet hela dagarna. Är vit som en magnesyl. Det har varit hela 28 grader underbar värme. Jag har smort in mig ordentligt med solskyddsfaktor, så jag har lyckats undvika att bränna mig. :)

Jag kämpar på nu som en galning med ett webbprojekt som jag hjälper en kompis med, men det går INTE bra. Jag fattar noll och känner mig väldigt korkad. Men efter att ha sökt hjälp online, så förstår jag att jag inte är den enda som känner så... Dessutom så verkar vi ha gjort några steg som försvårat saker lite för mig.
Nu har jag suttit koncentrerat och sökt info och försökt med grejer fram och tillbaka och känner mig hjälplös. Mannen fattar ju inget av sånt här, så han är än mindre hjälp. Jag tror jag blit galen och kastar ut datorn snart! Ja, jag är väldigt frustrerad.
Jag har dessutom lite tidspress på mig. Ska nämligen försöka få allt klart till måndag! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Ska fortsätta en stund till men sen måste jag nog ge upp för dagen och fortsätta imorgon. Natti.

Tillägg 02:05
Hoppsan, jag fick just till det så att jag kunde logga in och börja göra något. Kunde ju inte bara lämna det då. ;)
Men NU ska jag lägga mig... Zzzz...

1 kommentar: