söndag, juni 28, 2009

30º - i skuggan!

Cheezuz, vilken het dag det har varit ute! Jag har bokstavligen svettats bort, men innan jag gjorde det hjälpte jag Ann-Sophie med hennes salongs hemsida Habits.se. Oj, oj, oj. Det har inte varit lätt att få till det. Ett system jag först inte hade en aning om hur komplicerat det var innan jag fick till det. Det är fortfarande en hel del att göra, men dom grejerna är inte lätta.

Vi spenderade dock några timmar ute, i stugan och fick även middag. Sen var det tillbaka till datorn. ;)

Annars har det inte hänt så mycket mer. Jag måste nog hoppa ner i sängen strax, ska upp tidigt för att gå till tandläkaren 8.30. Dessutom måste jag fixa nytt pass slog det mig! Jag har ju gjort namnbyte och nu är det ju knappt en månad kvar tills vi åker till Paris - har heeelt glömt bort det! 8O
Måste nog springa till Polisen på lunchen imorgon... Natti, natti.

1 kommentar:

  1. Det tar bara en vecka att få pass,men gör det imorgon för säkerhets skull.

    SvaraRadera