lördag, juni 06, 2009

Halv bröllopsdag


Det är inte bara Sveriges Nationaldag idag. Det är även Daniels och min halva bröllopsdag. Det är nu 6 månader sen vi gifte oss och hade vårt perfekta bröllop. ;D

Det är väl inget vi direkt har firat, men uppmärksammat. Jag ville visa maken min uppskattning för allt jobb han gjort med husköpet. Han har skött alla kontakter och fixat allt som ska fixas, för att jag inte haft möjlighet att hjälpa till själv. Det är svårt att ringa samtal och samtid-
igt stå i en shopp, hjälpa kunder och svara i telefon...

För att visa min uppskattning ville jag köpa honom en liten present och det blev Paul Smiths nya doft Men, vilken han gillade. Han undrade sen om jag tyckte han luktade dåligt och jag svarade; Nej, men jag tycker du kan lukta gott. *hahaha*

Åter till nationaldagen. Vi promenerade in en sväng till stan för att köpa lite små grejer. Vi såg en del av det sista firandet som tydligen hade lockat många till Stora Torget. Själv firade jag med att köpa mig sockervadd! Mumma!
Nu ska jag fira vidare med att ta mig ett glas rött.

2 kommentarer:

  1. Grattis Grattis Grattis :)

    När får jag veta om jag får vara med på hårfärgningen? :D

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert par. :-) Grattis på halvårsdagen.

    SvaraRadera