söndag, juni 07, 2009

Jobb

Imorgon är det dags att dra till jobbet igen, och därför måste jag snart lägga mig. Mer om jobb. Idag har jag skickat in en ansökan till ett heltidsjobb som receptionist. Som de flesta vet så jobbar jag deltid idag och måste därmed söka heltidsjobb. Heltid är ju något jag såklart vill ha, men att eventuellt måsta byta arbetsplats är en skrämmande tanke. Jag älskar ju mina arbetskamrater, man kan inte ha bättre!

Nå väl, jag skickade in en ansökan. Först måste man ju bli kallad på en intervju innan det ens är dags för alla "om" och "men"... Varför jag funderar lite extra på just denna ansökan är för att jag uppfyller alla kvalifikationer för denna tjänst, och mer därtill.

Nu är det läggdags. Natti, natti.

2 kommentarer:

  1. ÅH vad spännande, vi ska hålla tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Nej, cyniska kan vi väl inte vara :)

    Jag jobbar också deltid och det är så trist att man måste söka jobb hela tiden, men vad ska man göra?

    SvaraRadera