torsdag, juni 11, 2009

Snabb studentfest

Gårdagen var väldigt lång på jobbet och jag kom hem först runt nio. 12 ½ timme på jobbet... Maggie kom igår och var en av färgmodellerna på vår kväll då vi testade en ny hårfärg, Organics. En helt organisk serie med färger och pro-
dukter. Inte speciellt billiga, men det är väl sällan organiska varor. Verkade väldigt bra iaf! ;D

Då jag vaknade satte jag mig med en kopp kaffe, och huvudvärk, på soffan bredvid en sovande Maggie och tittade på lite nyheter. Slöade vidare efter att hon vaknat och vi såg Ice Age 2. Sååå bra! Ser fram emot 3:an senare i sommar. ;D

Sen gjorde vi oss iordning och tog oss in till stan, där jag hamnade på att jobba en halv timme(!), fixade present och mötte upp Erik. Vi tog en skön fika på Barista. Efter lite stosande på stan var det dags att ta sig hem. M & E åkte vidare och jag diskade lite och bytte om för att gå på studentfest!

Gulliga Anna M tog studenten idag. GRATTIS! :D
Sussie, Mattias, Danne och jag åkte ut till Anna för att gratta henne och lämna över en present från oss. Tyvärr så blev det inte så mycket party för våran del, då alla ska jobba imorgon, men det hann slinka ner lite vin. ;)

Efter denna snabba, mestadels lediga dag väntar nu 6 arbetsdagar på raken. Men sen har jag lite mer ledighet och ska hitta på lite kul! Mer får ni veta senare. Kan inte skriva än eftersom det är lite av en överraskning för några som eventuellt läser bloggen. ;)

Tid för lite mer slöande och sen i säng och sova. Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar