måndag, juni 01, 2009

Vilken överraskning!

Inatt vid halv 1 ringde det på dörren! VA?! INGEN skulle komma och hälsa på oss mitt i natten. Det som också var förvånande var att D var vaken..! Jag var
på väg ner i sängen precis och han tyckte jag skulle öppna dörren. Va fan?!
Efter lite dividerande så gick jag och öppnade dörren...



Jag fick ett av mitt livs största chocker och en total överraskning! Där stog
min söta goa lilla svägerska/syster! Men...men...men... Vad gör du här?! Helt galet ofattbart! 8D
Erik och Magge hade kommit hem till Sverige i fredags och inatt till Sundsvall. Jag var den ENDA som inte visste någonting! Alla andra visste att dom skulle komma hem i förtid. Hahaha! Det var kul att få en sådan trevlig överraskning. =)

Naturligtvis så kunde ju inte jag lägga mig och sova direkt på det, utan vi satt och surrade en stund. Ja, lite mer än en stund... ;)
Maggie sov på vår soffa och jag hann väl få någon timmes sömn innan jag var tvungen att lägga mig, jobbade ju idag. Vad typiskt att jag jobbar varje dag, jag vill ju umgås och surra med henne innan hon ska ner till Gävle igen. Men hon kommer snart tillbaka hit igen. :)

Även Lillis, D:s och M:s mellanbror, har kommit till S-vall idag. Det är lite av en familjeträff här kan man säga. Vi har varit ut till Klingsta och käkat middag idag. Det var presentutdelning också. Maggie hade massor med presenter åt oss.
Jag kan säga mina. *hehehe* I födelsedagspresent fick jag en HÄNGMATTA! Hur klockrent var inte det?! Den kommer att bli kanon ute i trädgården i vårt hus sen. Jag fick även en fin Volcom t-shirt, av Erik fick jag en liten jävuls woodoo-docka som var hur fin som helst. Fick även ett par ursöta örhängen och några fina armband, OCH ett snyggt Roxy-fodral till min video iPod (som tyvärr är sönder)...

Fick en annan jätte kul överraskning, min älskade brorson David har skrivit kommentarer på mitt förra inlägg! :D David, det finns ingen möjlighet att någonsin kunna glömma dig! Du är en av dom coolaste människorna jag vet! Jag älskar dig, din fis.

Vi har kommit hem för en stund sedan och jag är helt färdig. Sååå trött! Ska lägga mig lite tidigare än vanligt idag. :)

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar överaskning! David blev förresten överlycklig när han såg ditt meddelande till honom, han sken som en sol :)

    SvaraRadera
  2. Köttfärsbiffar ikväll?


    Svärmor

    SvaraRadera
  3. Jamen bara för att Maggie har kommit hem så kan du ju inte sluta blogga! ;)

    SvaraRadera