söndag, maj 31, 2009

Mors dag

Vilken härlig söndag det har varit. Runt 30º mestadelen av dagen. :)
Vi tog det lungt på morgonen, jag åt frukost på balkongen med Eclipse (3:e Twilight-boken) i iPoden. Vi promenerade in till stan, tänkte köpa lite glass men vi hade glömt plånböckerna hemma...

När vi kom hem hoppade vi in i bilen och körde ut till Söråker för att hälsa på Ove och där blev vi kvar till halv åtta. Satt ute hela dagen i solen och grillade lite käk. Skööönt.

Jag har inte ringt min kära mor på Mors Dag! 8O
Men eftersom jag vet att hon läser min blogg, så skriver jag ett STORT grattisMors Dagen här. =) Alla som har en så snäll mamma, som ställer upp så mycket på sina barn, kan skatta sig lyckliga. Min mamma har alltid funnits där för mig, hållit mig på jorden och pushat mig då jag behövt lite hjälp med det. Jag älskar dig, världens bästa mamma.

2 kommentarer:

  1. hej katinka som pappa säger fast du heter katja hälsa dane atså daniel.




    \david

    SvaraRadera
  2. mins du mig DAVID DIN BRORS SON
    har du har du JAG HOPPAS DET ANNARS BLIR DET ANDRA BULAR.

    SvaraRadera