tisdag, maj 26, 2009

Trädgårdsmöbler

... kommer att uppfyllas i höst. Då är det lite försent för att börja fnula ute. Eller rättare sagt, jag kommer ha fullt upp inomhus då vi flyttar till huset och trädgården får vänta till sommaren 2010. Trots detta sitter jag och dagdrömmer om hur man skulle kunna ha det ute och vad man skulle vilja ha.
Både D och jag älskar hängmattor så det känns som ett måste, även en hängstol skulle fungera. En av varje vore perfekt! Dom ska såklart hänga i träd och inte ställningar, så det måste planteras träd. Ja, det går nog inte att hänga dom i nyplanterade små träd första året, så vi får vänta tills dom växt till sig... Som sagt, jag dagdrömmer. ;)


Bilder från Rusta, Hamaca och Furniturebox. Kollage: jag.

På den stora verandan skulle jag vilja ha en bekväm och rätt stor grupp möbler. Kanske den från Furniturebox skulle vara bra. Fin och till rätt bra pris. En fin gunga hängandes från en gren känns som ett måste. ;)

En massa 'måsten' men det är bara positivt laddat denna gång. Jag fastnade framför datorn letandes inspiration till trädgårdsmöbler pch glömde bort att äta frukost. Ska ta och göra det nu och sen ta itu med lite sysslor. Nu är mina hemmadagar slut och det är dags att gå till jobbet och tjäna pengar imorgon. Måste (negativt) alltså göra lite grejer som jag inte kommer orka med att göra på kvällarna efter jobbet.

3 kommentarer:

  1. Ah vad roligt att inreda ett helt hus, det passar ju dig perfekt :D

    Hordu, vi kollade pa designerna och vi vill jatte garna ha bada! hahaa :P
    Nej men vi vill ha den forsta, den med en bild pa varlden. :D sen kanske vi vill andra oss efter ett tag men den vill vi borja med :)

    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK sa jatte mycket!
    Pusss

    SvaraRadera
  2. Jag känner mej mycket nöjd över mat bilden. Tack!!!!

    SvaraRadera
  3. Hahaa, jooo, meeen. Vi maste valja andra bilder :P hahaaa!

    Jotack, mamma ar till mycket hjalp hon :D
    Jag far bolla ideér med dig genom bloggen. Jag har ju redan tyckt till om traskorna! :D

    Kram kram

    SvaraRadera