tisdag, maj 26, 2009

Sista lediga dagen

...och min sista dag som 32-åring. Nog om det.
Har utnyttjat denna sista lediga dag på ett ganska bra sätt. Jag har städat lägenheten (det var varit ovanligt mycket städande under dessa dagar, det tillhör INTE det vanliga), shoppat lite och gjort lite fika.

Började dagen lite slött, som jag brukar, och sen varvade jag upp med att städa. Nu klarar vi oss tills jag är ledig igen. Det är inte makens starka sida att städa, men han är desto bättre på att tvätta och handla mat.

Vid halv tre kom D med bilen så att jag kunde åka på en liten shoppingtur. Lill-Katja hakade på ut till Birsta så jag hämtade upp henne innan vi drog norrut.
Vi hade ärenden till bl.a. Rusta, Panduro och Monki. Det blev så klart lite annat också, men det var bara på det nämnda ställena som jag handlade lite.


Montage med bilder från Monki, Panduro och min kamera. ;)

Rusta köpte jag lite fler kryddburkar som jag ska sätta etiketter på till Nettan. På Monki blev det ett linne och en kalender, från Panduro ett litet sött kakfat. Köpte även ett par gladiators sandaler från Indiska som var så snygga (ingen bild på dom än) för endast 199 kr.

När jag kom hem satte D igång med maten och jag gjorde lite fika som jag ska ta med mig till jobbet imorgon och bjuda tjejerna på. Hoppas bara att det inte blev för lite... Dom är rätt bra på att fika. ;)

Nej, nu måste jag nog börja måla naglarna. Dom ser för hemska ut! Så här kan man inte gå till jobbet, kunderba ser ju händerna hela tiden då man tar betalt o.dyl. Toodles!

3 kommentarer:

  1. Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    Jag vill ocksa ha fika, hopppas pa en tarta sen mitt i sommaren :D
    Pussss
    Maggie och Erik

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Jag inviger min nya laptop nu. Hoppas din dag blir en bra dag från morgon till kvall. KRAMISAR

    SvaraRadera
  3. Och grattis mig oxå! /Åke

    SvaraRadera