tisdag, maj 12, 2009

Kul "helg" & karra

Det känns som att jag varit borta över en helg då jag var på kryssning söndag-måndag. ;) Lill-Katja, Therese, Anna K, Lotta N, Lotta och jag var på Sebastian Showboat över en natt. Det var fest, visningar och workshops - allt var mycket bra och välorganiserat. Ca 1900 frisörer och branchfolk på ett och samma båt, Birka Paradise. Det blev lite galet och otroligt kul! :D
Naturligvis köpte jag med mig lite grejer från Tax Free, eller grejer och grejer, bara karra (godis)! Av allt gott som fanns där köpte jag med mig av dom grejer som jag brukar ha svårast att få tag i här hemma. Mmmm...Tupla...Terva Leijona...


Gott gotti gott gott!

Idag fick vi in lite nyheter och påfyllning av Hawaiian Tropic-produkterna. Det gav en skönt sommarkänsla, trots att regnet stundtals öste ner. Jag investera-
de i en brun-utan-sol-produkt som heter Sun Dial (150 kr), du blandar själv hur mycket fuktgivande lotion och brun-utam-sol-kärm du vill blanda ihop genom att vrida dosering på en liten skala. Du kan alltså börja med lite "brun-lotion" då du är lite blekare och sen vrida upp den ju mer färg du får. ;)
Sen var jag ju naturligtvis tvungen att köpa ett fuktgivande läppglans med solskyddsfaktor 25 som heter Sunkissed och smaken Island Berry, den smakar sååå gott! Det är väl egentligen inte meningen att den ska ätas men men... ;P Kostar bara 39kr! 8O

Eurovision Song Contest 2009 har kickat igång ikväll! Wohooo! Det är ju så kul att följa denna tävling. Det är semifinal 1 som går av stapeln och bl.a. Sveriges Malena sjunger för att kvala idag, får se hur det går. Hittills har Islands bidrag fastnat. Som vanligt finns det ju ganska mycket skräp, mycket mediokert och få riktigt bra bidrag. Vad 2009 har att erbjuda återstår att se. Nu ska jag återgå till att titta på tävlingen.

P.S. Jag missade HEEELA Tre Kronors bronsmatch i söndags p.g.a. kryssningen, men det gick ju riktigt bra! GRATTIS till bronset SVERIGE! =D

1 kommentar:

  1. Tänkte att jag vågar aldrig tala om för Katja att jag röstade på Island. Tyckte också att Malta var bra. Däremot stod jag inte ut med programledarna :( vet inte om jag orkar höra på dem en kväll till.

    Eva

    SvaraRadera