lördag, maj 16, 2009

Eurovision Song Contest 2009

Då har det satt igång, musikspektaklet som vi älskar att hata! Wihooo!
Nu har precis Islands söta lilla tös precis börjat sjunga. Och ja, Anneli, den biten har satt sig. Lite i lugnaste laget, men den ÄR bra! ;)
Tror nog att den ska få min röst.

Är det bara jag som tycker att då Malena sjunger ser hon lite psykotisk ut? Jag blir lite rädd av det konstiga leendet och dom vitt uppspärrade ögonen...

Lycka! Dom har bytt programledare i finalen! Det verkar som att jag slipper trycka på 'mute'-knappen. Tack för tipset, svärmor. Men vi får väl se hur kvällen fortgår, fingret vilar på knappen och är redo.

Oj, oj. Nu är greken galen på scen och slet upp sin tröja. Är det meningen att vi ska rösta på honom om vi får se hans släta bringa???

Nu ska jag se på Arash bidrag (Azerbaijan) som intog scen precis. Fler kommen-
tarer kommer vid senare tillfälle... :)

1 kommentar:

  1. haha nej dessa gjorde jag innan jag åkte på showboat ;) det är en gammal bild hihi...

    SvaraRadera