fredag, maj 15, 2009

Left Right Left Right Left

Ojojoj! Du kan idag ladda ner ett nytt album GRATIS med Coldplay, Left Right Left Right Left. Mi lajki!
Ska lyssna myyycket.
Älskar Coldplay live. :D

EP:s spellista:
01. Glass Of Water
02. 42
03. Clocks
04. Strawberry Swing
05. The Hardest Part Postcards From Far Away
06. Viva La Vida
07. Death Will Never Conquer
08. Fix You
09. Death And All His Friends

D och jag gjorde paj till middag idag. Han har varit väääldigt sugen på paj ett bra tag nu, så vi köpte färdiga pajskal och fyllde dom med det vi ville ha. För min del blev det stekt köttfärs med tacokryddning, blandade ner creme fraishe med paprika och chilismak, ovanpå det ett lager majs, mycket mozzarella och pepparmix. Till det hade vi ruccola. Åh, så gott det blev! :D Som tur var gjorde jag två stycken till mig själv så jag har en till lunch imorgon. Det blev så mycket lättare med färdiga pajskal, det tar ju evigheter annars!

Tog ett par klunkar av en virre vi har hemma också. Har halsont på väg... Påbörjar en "ledighetsperiod" nästa vecka och det skule vara så typiskt om jag blev sjuk då. Hoppas på att virren ska ta död på bakterierna. Nu ska jag fortsätta titta på fredagsfilmen på Kanal 5, Helens små underverk. Ännu en arbetsdag väntar imorgon så jag ska hoppa i säng sen. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar