lördag, maj 30, 2009

27º

...har det varit ute idag och jag har varit inne. Har jobbat idag och det har varit full rulle, för frisörerna. Studentbalen... :) Själv har jag varit hyfsat sysslo-
lös i shoppen. Vem vill vara inne i en galleria och shoppa då det är underbart väder ute? Ingen!

Efter att arbetsdagen var slut var det fortfarande vackert och varmt ute. Mannen tog med mig ut i solen där vi satt på en uteservering och tog en öl och åt mat. Riktigt härligt. :D

Vi har haft en mysig kväll hemma och jag ser fram emot en ledig dag i solen imorgon. Undrar vad vi ska hitta på? Vi ska höra efter om D:s kollega är hemma och isf åka och hälsa på honom, sitta ute, surra och grilla. Sweet. Kanske också gå in till stan och äta en mjukglass. ;)

Nu ska jag sippa på min glass rödvin och titta vidare på film, Face Off (en gam-
mal favorit). Toodles.

P.S. Igår hände inte så mycket. Jobb, sen hem och var heeelt färdig. Inte så mycket att blogga om . ;)

1 kommentar: