lördag, maj 09, 2009

Dags för en kryssning

Imorgon åker jag ner till Stockholm tillsammans med ett gäng från jobbet och ska åka på en kryssning med Birka Cruises, på Sebastian Showboat. Det kommer att bli en galet kul resa. Först middag och sen P-A-R-T-Y, en stor jävla båt fylld av ENDAST frisörer och annat branchfolk. Det kan bara bli helgalet. ;D
På måndagen kommer det att vara olika seminarier där bl.a. en massa Sebastian-produkter och annat kommer att presenteras. Det kommer att vara både kul och intressant. Det var det sist jag var där också, för två år sedan.

Jag har packat färdigt med jag misstänker att jag ändå inte har med mig "rätt" grejer. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, men har lyckats packa ner lite kläder iaf. Jag slipper åtminstone gå naken. ;)

Idag provade jag ett pass Afro Power Dance och det var nog bland det roligaste och svettigaste jag varit på. Det kommer jag att gå på varje lördag då jag är ledig. Efter passet gick Karolina och jag i solariet. Det var mycket ländesen sist för min del och det känns nu. Jag sitter här med min kräftröda käft och hoppas på att det lagt sig till imorgon...
Jag försov mig och hann inte äta innan det var dags att springa ner till Karolina som väntade på mig i bilen. Efter passet Karolina körde hem mig och då jag hoppade ur bilen var jag så hungrig och utmattad att jag kräktes! 8O
Vattnet jag druckit under dansen, och dom två tuggor av en banan jag lyckats få i mig då jag låg i solariet, kom upp! Pinsamt att stå vid stora vägen och spy...
Nå ja, jag mådde prima igen efter att jag vräkt i mig en sen frukost. :)

Nu är det dags att hoppa i sängen och sova. Måste få mig några timmars skönhetssömn innan det är dags att stiga upp, så jag orkar parta imorgon. ;)
Får se hur jag kan blogga, om det funkar från mobilen. Annars så hörs vi nog först på tisdag. Natti, natti alla!

2 kommentarer:

  1. Ah vad javla kul! :D
    Och vad kul att du gar pa en massa pass, da far du ta med mig sen i host nar jag ar hemma och forhppningsvis har pengar igen :D

    Ha sa kul nu!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Imorn aker vi pa semester!
    Koh samui borjar vi med, sen ska vi passa pa att aka till koh tao och koh pangan samtidigt :)

    PUSS

    SvaraRadera