onsdag, maj 13, 2009

Trötter

Skulle jag vara en av de sju dvärgarna i sagan om Snövit skulle valet vara enkelt, jag skulle vara Trötter. *gäsp* Jag är trött, okoncentrerad och har ett minne lika långt som en guldfisks...
Det bästa som hände idag var att mannen kom förbi på eftermiddagen då jag var som virrigast och jag blev sååå glad av att se honom. Jag fick en liten extra gnistra så att jag orkade resterande 1½ timmen.
Dagen blev lite extra lång eftersom det började med ett personalmöte kl 8.30, och sen jobbade jag fram till 19 nonstop - förutom lunch (såklart!) klockan två. Jag är dålig på att ta kafferaster...

Väl hemma orkade jag inte göra någon middag, och lunchlådan jag skulle ha till imorgon ville jag spara just till imorgon, så det blev några mackor. Nyttigt va? ;)

Jobbar imorgon också och nu ska jag dra mig till sängs och fortsätta läsa 3:e Twilight-boken Eclipse. Det blev inge roligare än så här idag, sorry. Nu säger jag alltså natti natti. Hörs!

1 kommentar:

  1. Mohahahaa, jag kommer inte vara hemma i augisti heller, jag ska namligen aka bort igen da :P

    Vi har inte borjat jobba, hahaa!
    Men semester ar vi varda anda :D

    Nu ska vi hyra moppe och kolla in on :D
    Pusss vi saknar er med!

    SvaraRadera