onsdag, maj 20, 2009

Åskmuller

Utanför hör jag årets första åskväder! =D
Hög mysfaktor med åskmuller och regn, och det senare kanske kommer snart. Förhoppningsvis är detta ett tecken på varmare väder som är på väg. ;)

Vilket tur att jag just blivit klar med att städa ur hela kylskåpet, nu kan jag hoppa in i duschen. Sen ska jag brygga mig lite kaffe och lägga mig i soffan och mysa med en film, med regn (om jag har tur) smattrande mot fönsterrutorna. Hinner nog med film, och mys, innan mannen kommer hem. ;)

2 kommentarer:

  1. Tack, jag hoppas kottisen uppskattar hjälpen :)

    Så ni har också haft åska idag? Jag blev lite ledsen, ville ju ha kvar solen vi hade imorse :P

    SvaraRadera
  2. Kaaaaatja, har du tid att kolla pa varan blogg nan dag nar du ar ledig? Typ nar du maste vila fran allt stadande kanske? ;D

    Kom hit om du vill ha aska, det ar ovanligt om den inte kommer en dag :P

    SvaraRadera