lördag, maj 23, 2009

Kryddburkar

Nu blev det äntligen av! Idag åkte jag ut till Clas Ohlson för att köpa mig en präglingsapparat från Dymo. Jag har länge velat ha en helt enkelt för att jag tycker det blir sååå fina etiketter med dom. :D

Då jag såg dessa fina kryddburkar på En Kreativ Liten Blogg, visste jag direkt vad jag skulle göra! Då maken låg och såg på soffan på eftermiddagen, pga. en sen utekväll med arbetskamraterna, passade jag på att åka ut till Clas Ohlson och Rusta för att köpa dom fina kryddburkarna. Dom kostade endast 4:90/burk så jag köpte 20 st. Bättre att ha någon för mycket, än ett par för lite. ;)



Pysslade, efter att jag kom hem, med att sätta etiketter på kryddburkarna
och fick detta fina resultat. Jag är mycket nöjd! :D
Jag har flyttat alla kryddor till dessa och det är jätte fint!
Nu är det väldigt lätt att se då dom håller på att ta slut. ;)

Vi var till Fyndlagret på förmiddagen för att se om vi hittade något kul, men det gjorde vi inte. Jag hittade där emot en jätte fin teservis som jag blev sugen på. Jag kommer nog fortsätta att suga på den karamellen fram till löning. Kanske slår jag till på den om inte någon annan hunnit före mig tills dess... ;)

Ska nu försöka övertala D att se någon film med mig. Vi hörs!

5 kommentarer:

  1. Ah vad fint det blev :)
    Lattare for er nar ni ska laga mat till mig ocksa :D

    SvaraRadera
  2. men åååh! vad söta burkar! vill också ha!....
    hmmmm,om vi får kryddhylla i vårat nya kök... kan man köpa av dej då???
    i lööööv your house bu the way! GRATTIS!
    klart du måste ha träpjuck när du påtar och hryper omkring bland buskarna!!!
    ha ha ha! kul att du prenumererar på min blogg! det borde fler göra.... men om man lägger in alla bilder på ett inlägg..... då hamnar man ju utanför "listan"... å då får man inte lika många nya läsare..... moahahaha! listig som en räv!...? eller not....... ha det bra! kramen

    SvaraRadera