torsdag, maj 28, 2009

Damn you!

...Make Up Store! I'm so weak! Att man inte lär sig att man inte ska gå på deras klubbkvällar. Nu har dom fått in nya fina saker igen och naturligtvis, svag som jag är, bara måste jag äga två av dom nya skuggorna i deras kollektion Bronzed... Denna gång köpte jag skuggorna A girls best friend (en mörk olivgrön färg) och Rusty (en rostig bronsfärg). Dessutom har två storfavoriter tagit slut, ett läppstift Bare och min primer Stay in shape, båda var helt ur-
gröpta... Dom används dagligen det har varit svårt att vara utan dom i snart 2 veckor. ;)

Även Gina Tricot och DNA hade klubb-
kvällar med 20% rabatt på hela sitt sorti-
ment. Jag köpte en ursöt gullig kjol från Gina som jag kommer kunna använda mycket på jobbet och ute i sommar.
Fin va? ;)

Nu har jag slappat i soffan tillsammans med gubben och ska nu dra mig i säng. Jag ska försöka ta mig upp imorgon rätt tidigt och se om jag orkar ta mig till gymmet. Jag har varit väldigt morgontrött ett bra tag nu och pigg på kvällarna. Hmmm...hänger det ihop på något sätt? ;)
Natti, natti.

1 kommentar:

  1. Ville bara kika in och säga att jag tycker det är dags att du drar till Happis nu! För då kan jag räkna med massa färska bilder på våra underbara syskonbarn. (varken mamma eller malin är så duktiga på att uppdatera mig med bilder på dom, men din blogg kan man lita på).. ;-) Och kan ju även passa på att säga grattis i efterskott.. Och att erat hus ser helt underbart ut! :-D

    SvaraRadera