söndag, maj 03, 2009

Mycket på G nu...

Det är en del som händer nu det kommande dagarna; vi åker ner till Stock-
holm, hämtar upp syrran på Arlanda och åker in till Globen för att se Metallica imorgon! =D Den inställda konserten 8 mars ska äntligen bli av! Wohooo!
Vad tiden har gått fort. 8O

Jobbade 4 timmar idag. Även denna söndag var seg, inte många som springer på stan och shoppar. En del vill bli klippta, men jag tror inte dom skulle vilja bli det av mig - resultatet skulle vara fruktansvärt! ;) Denna arbetsdag gick snabb-
are än vanligt för mannen gjorde mig sällskap hela tiden. Han skulle bara köra in mig till jobbet, men vi hade en hel del intressant att prata om idag så han blev kvar hela tiden. :D

Vi ska ge ett bud på ett hus imorgon! Det var det som det pratades om idag. Det känns stort, får se om budet på huset har höjts sen senast. Mer info om det kommer senare. ;)
Även ett annat hus har fångat vårt intresse så vi kommer att titta på det med. Vem visste att det finns så mycket intressanta hus här omkring. Ingen panik alls, vi kommer hitta vårt så småningom. ;)

Nu måste jag tänka igenom vad som ska göras innan vi åker ner. Vi blir ju borta över en natt så kattvakt måste ordnas, dom små liven behöver ju mat. Jag vet ju att vi kan lita på svärmor... ;) Ska nog stiga upp rätt tidigt imorgon så jag hinner städa lite, en del att göra med det. Jobbar fram till nästa helg och jag är så trött dagar då jag jobbar så städningen blir lidande. :/

Mitt största "problem" inför imorgon är min OUTFIT! Vad tusan ska man ha på sig på en Metallica konsert?! HILFE! Måste fundera... Alltså kan jag inte uppehålla mig med detta. Måste tänka... Hmmm...

2 kommentarer:

  1. Hoppas metallica blir kung :)

    Och lycka till med husen, vi haller tummarna hela tiden :)

    Pusss

    SvaraRadera
  2. Gu vad kul för er att se och höra Metallica.
    Bild på din outfit är ett måste!

    SvaraRadera