fredag, maj 01, 2009

Bio: X-Men Origins: Wolverine



Lill-Katja och jag var på biopremiär ikväll och såg X-Men Origins: Wolverine. Oooo! Jag älskar denna typ av film och denna gjorde mig inte besviken.
Den var kanon bra! :D Det fanns ett par scener som var lite väl klyshiga, men vad gör väl det? Ingenting! ;)

Hugh Jackman är, som alltid, brilljant som Wolverine och i denna film får vi också lära känna hans bror Victor (Sabretooth) som spelas av Liev Schreiber. Om Liev hade spelat Sabretooth redan i de första X-Men-filmerna hade det blivit en ny nivå även på dom, han är grym! En annan figur som också dyker upp är Gambit (Taylor Kitsch) och honom hade jag velat se mer av, riktigt cool. :)

Filmens story är bra och det finns även en kärlekshistoria som förgyller den för oss flickor. En halvnaken, och helnäck, deffad Hugh Jackman gjorde väl ingen ledsen. *hehehe*
Aja, nu ska jag sluta babbla om filmen, du kan ju se den istället. Mitt betyg på filmen blir 4 st popcorn!

Gissa vad jag ska göra nu? Titta på X-Men som precis började på 3:an. ;P

1 kommentar: