onsdag, maj 20, 2009

Vill ha!

Det finns alltid saker man vill ha. Ska nog börja spara ihop till en del av dom och köpa in mig på en del då lönen kommer. Det blir definitivt ett besök på Lagerhaus! :)


Te- & gräddkanna från Lagerhaus. Pepparkvarn från Spiceboy. Salladsslunga, vitlöspress
och bordsgrill från Eva Solo.


Så fina saker! Har jag sagt att det är exakt en vecka kvar till min födelsedag? ;P Dom skulle göra sig bra i mitt blivande kök...

Filmen som jag satt och såg mitt i åskvädret blev Star Wars Episod I The Phantom Menace. Ska titta på resten av dom innan det är dags att jobba igen. ;)

4 kommentarer:

  1. Tack tack tack tack for hjalpen!
    Det ser mycket battre ut nu och jag vet vad du menade med att det var pyttetext, det var jag som hade rakat vara inne och trycka och jag fick inte tillbaka det, hahaaaa :D
    Jag ska prova ladda upp lite bilder och se om det blir som jag vill ha det :)

    Tack igen! :)
    Och du, tycker du varit lugn med det har med fodelsedag, en vecka bara! jag tjatade hal i huvudena pa er i en manad innan och nu har jag redan borjat paminna E :D

    Hahaa, badring i badkaret, aaaah vi som inte ens har na badkar :)

    SvaraRadera
  2. Sadar, nu far jag upp tva bilder bredvid varandra! Tackar sa hemskt mycket :)

    SvaraRadera
  3. oh, tack. Det var faktiskt riktigt gott!

    SvaraRadera
  4. Japp det fungerar och jag ar skit nojd :) Precis som jag menade :)
    Dock vill jag andra lite i utseende ocksa, istallet for en karta over australien sa vill jag ha en jordglob :D ar det natt du vill satta tanderna i? :D

    Puss

    SvaraRadera