torsdag, maj 14, 2009

Fegade ur lite

Efter jobbet stannade Karro, Sussie och jag för att fixa till håren lite. Sussie fick sitt färgat, Karolina gjorde jobbet och Sussie klippte mig. Jag har funderat på att klippa håret lite kortare och tog bort löshåret. S klippte upp det lite-
grann. Jag hade tänkt att jag skulle klippa upp det rätt rejält i nacken och spara långa längder fram, men jag fegade ur då jag såg hur långt mitt eget hår faktiskt hade blivit. Tror att vi klippte bort ca 10 cm mitt bak, måste sätta löshår framtill för att få den rätta, tuffare looken. Bild kommer nog imorgon då det är fixat. ;)

Tittade på andra halvan av ESC semifinal 2 då jag kom hem. FRUKTANSVÄRT! Det var helt otroligt bedrövligt! Jag tror jag kräktes lite i munnen efter en stunds tittande på konferenciererna - vem gav dom två jobbet?! DEN personen borde få sparken! Vet inte riktigt hur jag ska kunna ta mig igenom finalen på lördag... Måste få stöd av någon, kanske svärmor är ledig?

Måste avsluta med att titta lite komedi på Comedy Central, så jag blir av med olustigheten i kropp och knopp. Natti.

3 kommentarer:

  1. Hahahaaa, dasa, Erikshjalpen blir det :D Be mamma ringa efter en bil :P

    Hahaa, fan att jag inte ar hemma, vi brukar ju ha ganska kul nar det ar dags for Eurovision :D
    Jag ar stod genom sjalen och tanken, haha :)

    Nu ska vi testa stranden, hoppas bara solen kommer fram, det ar ganska mulet just nu. dock varmt men anda.

    PUSS

    Kanon, men du vet att jag ar borta nar ni ska flytta. Men erik staller garna upp och bar halsar ´han :D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  2. Ja som sagt gaphalsarna som skall föreställa programledare :( Jag trycker på "ljudavknappen" när de dyker upp, det fungerar.

    Eva

    SvaraRadera
  3. Men om du kommer hit så kan du få kolla med oss :)

    SvaraRadera