fredag, maj 22, 2009

Träskor

Är riktigt sugen på att skaffa ett par klassiska trä-
skor
. Är det inte något som skulle passa då man springer ut på gården och ska påta i landet, springa till grillen eller bastun? Jo men visst är det det. ;)

Frågan är snarare, vill jag ha ett par mörkblå med ljus botten, ett par härligt glada och somriga lackerade turkosa med brun botten eller ett par klassiska svarta? Dom turkosa lockar mest, dom är riktigt kul och dom blå är mer stilrena och fungerar säkert längre. What to do/wear?

6 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att ni blev med hus!!!! JAg har ju injte vågat skriva på din blogg med rädsla att försäja mej. Fick se inne bilderna i går från ert hus. Måste ju säja att dom förra hus ägarna verkar gilla panel!!!
    Än en gång GRATTIS!!!!

    SvaraRadera
  2. Jajamen, Töva hittar jag till minsann! :) Jo, plugga lugnt var det ja.. lugnt å lugnt vet jag väl kanske inte men - plugga det gör jag.. :P

    SvaraRadera
  3. Ah vad roligt! Grattis grattis grattis! Halsa danne ocksa jatte mycket.
    Jag har forsokt skicka sms men varat thailandska kontantkort vill inte alltid sammarbeta :P

    Ah vad roligt! Blir det jag och du som malar vaggarna igen? ;)

    Och just det, den forsta september ska jag nagonstans, blir borta ca 2 veckor :P

    Pusss och grattis igen
    Och Jo, DOM TURKOSA TRAIISARNA SKA DU HA, ingen tvekan!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS :D fasen vad härligt med hus :) Ska ni också ut och resa?

    Läskigt var det, som tusan.. har fått veta nu att det var en hjärtinfarkt och han ligger nedsövd, bara hoppas han klarar sig!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle ha valt de turkosa! Jag har själv köpt ett pat helsvarta, men jag är på jakt efter ett par röda :D

    SvaraRadera
  6. Tippan säger att vi kommer med fina trädgårdsråd från Täppan alldeles gratis! vad sägs om uppgrävda riddarsporrar, det är Tippans specialiet :)
    Oh vad vi är,glada
    Ta dom turkosa, absolut. Jag ska ha ett par röda, om jag hittar några :) :)
    middag imorgon???











    kram

    SvaraRadera