lördag, maj 02, 2009

Kändisbesök


Foto taget från Melodyclub.com.

Idag på jobbet fick jag besök av två personer från Melody Club. Sångaren, Kristofer Östergren, kom och ville köpa ett balsam. *hehehe* Naturligtvis hjälpte jag honom med det och han köpte med sig Kérastase Lait Vital. Jag rekommenderade en inpackning istället för den ger ännu mer fukt, men han ville hellre ha en tub istället för burk. Hoppas han blir nöjd med den. ;)

Efter att dom gått var jag ju tvungen att ta reda på vad dom gjorde i stan.
Jag surfade in på deras hemsida och såg att dom skulle spela på Aveny ikväll. Oj, oj, oj, vad jag hade velat se dom. Dom är ruggans bra live! Nå, jag har helt enkelt inte råd. Jag sparar mina pengar till bl.a. Metallica på måndag! ;D

1 kommentar:

  1. Japp det tycker jag verkligen :D
    Luggen ar jatte fin! :)
    Jag saknar min lugg, men den ar bade for lang och sa ar det for varmt for att ha luggen nere, jag svettas av bara tanken. Hahaha!
    Dock ska jag klippa tillbaka den nar jag kommer hem, tills dess far jag sta ut :)
    Idag ska jag tex gora flator sa da gar det ju nagra veckor utan att jag behover tanka alls :)

    kraam

    SvaraRadera