tisdag, juni 30, 2009

Muskelinflammation och irriterad nerv

Det är vad jag har i högerhanden. Det hjälpte med salva och piller men dom har nu avtagit och det värker som fan igen. Jag fick anti inflammatoriska och smärtstillande tabletter, jag ska försöka vara som vanligt utan att göra något som gör ont. Viktigt att röra på fingrarna och att ha handen i lite högre läge. Jag ska åka och jobba imorgon och se hur det går, förhoppningsvis bra.

Snart är det dags för middag och sen ska jag slänga i mig första pillret, en varje morgon och kväll efter maten. Har det inte blivit bättre på en vecka så skulle jag komma tillbaka, men farbror doktorn trodde att det skulle räcka.
Längtar efter pillret...

2 kommentarer:

  1. Nog borde du få vara hemma några dagar, men jag vet ju läget.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag försökte faktiskt med Disturbed. Killen har ju speciell sångröst och stil. Inte min favorit. Men rösten höll inte alls måttet. Då låter de bättre på album.

    Stackars MM-fansen... Jag såg dem strosa omkring hela dagen i 30 graders hetta med hela munderingen på. Jag hoppades på att det skulle bli en kul show. Men usch, det var pinsamt att stå där och titta på eländet. Han var ingenting av det han en gång varit. Så du kan slappna av och vara glad att du inte förstört ditt intryck av honom som liveartist. För du hade väl sett honom förr?

    SvaraRadera