torsdag, juli 02, 2009

Det gick inte

Jag blev hemma från jobbet idag. Nerven i handen bänglar som fan. Jobbade hela dagen igår iaf, men det är bängligt att bara använda vänster hand. Högern får bara göra småsaker, nerven ilar då jag spänner musklerna för att t.ex. dra loss kvitto eller skriva på tangentbordet. Blä.

Efter jobbet gick vi en runda på Gatufesten. Tog en öl, kollade invigningen gick till O'Learys för att äta middag och sen strosade Maggie, Erik, Karolina, D och jag ner till karusellerna. M & E åkte en grunka som vi kallar för The Claw, vad den heter egentligen vet jag inte. Sen åt vi lite sockervadd och åkte hem. Det var min Gatufest för i år. ;)

Nu väntar jag på M & E och vi ska åka till Birsta. Jag ska köpa kattsand! Lillisarna har nästan ingenting kvar i lådan, vi har inte lyckats ta oss någonstans där vi kan köpa den på sistone. Sen hoppas jag på att kunna sammanstråla med Ullis och Sanna, men jag får se hur det går med det. Beror ju på var dom kommer hålla hus...

Nej, nu orkar jag inte skriva mer så... Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar