onsdag, juli 15, 2009

Harry Potter & Halvblodsprinsen

Wohooo! Idag har en mycket efterlängtad film-
premiär, Harry Potter och Halvblodsprinsen! Vi har köpt biljetter för några veckor sedan, och är ett glatt gäng som ska gå och se den; Eva, Maggie, Erkki, Lill-Katja och jag. Hade vi planerat lite bättre så hade vi nog gått utklädda också, en del av oss iaf. Jag hade nog varit Professor Snape. ;)

Kanske ska ta och titta på någon film idag också? Såg ju HP och Fenixorden tidigare och nu är jag lite sugen på att se HP och den Flammande Bägaren. Men jag ska ta och göra mig lite frukost och sen sätter jag igång den senare filmen. ;)

TILLÄGG 23:50

Åååh! Vad filmen var bra! Som vanligt blev man inte besviken. Det var väldigt mycket skratt i denna 6:e film, mer än i någon annan och det gjorde ingenting. Som vanligt var dom böckerna trogna. Nu vet jag inte hur jag ska klara mig ett helt år innan man får se fortsättningen.
Läsa boken kommer jag göra så fort jag är klar med Twilight-serien. ;)
Natti, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar