söndag, juli 19, 2009

To-do-list måndag 19 juli

Har en del att göra imorgon. Bäst att skriva en lista... Jag älskar listor! ;)

■ Hämta ut nya passet (Glöm inte att ta med det gamla!)
 Städa lägenheten
■ Missa inte tvättiden kl.11-15!
■ Köpa Hawaiian Tropic Sun Lotion Spf 10
■ Ut och jaga jeansshorts! (Måste ha med till Paris.)
■ Hämta skinnjackan hos svärmor
■ Lämna instruktioner till svärmor (så katterna inte blir hundmat!)
 Packa resväskan! Paris, here we come!

Jag måste ha ett par bra jeansshorts att springa omkring i då vi är i Paris och EuroDisney. Det ska visst bli bra väder och boardshorts känns lite opassande. ;)
För att spara lite tid har jag surfat runt på nätet och tittat vart det är värt att åka imorgon på denna jakt. Det blir 3 butiker jag ska besöka; Gina Tricot, Cubus och BikBok. Här finns kandidater som jag ska prova, det är dom ni ser nedan. Sen såg jag även ett par snygga jeans på BikBok.se som jag också måste prova. Dom har jag inte råd att köpa, med prova är gratis. ;)


Bilder tagna från respektive hemsida.

Får se om jag har någon tur med shortsen... Natti. :)

3 kommentarer:

  1. Hundmat hm hm vi tänkte bara få lite liv i dem och få dem att bli smalare hm hm.

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle väl vara Smulan som behöver lite motion. Leeloo, den lilla tarmen, kan ta det lite lugnare. ;)

    SvaraRadera
  3. Jeansen var skit snygga! Kanske man ska spana in dom själv oxå... Moahahahahahahahhahahahahaha.....
    Ha det great i paris!!! PoK

    SvaraRadera