tisdag, juli 14, 2009

Blödig much?

Ja, jag är en väldigt blödig tös. Tittade på American Choppers nyss och dom visade upp en av deras temacyklar på en mässa. När dom avtäckte choppern så blir jag så rörd av reaktionerna att ögonen tåras... Nu väntar Fifth Gear, också ett favorit program. Längtar tills nya avsnitt av Top Gear startar! ;)

Handen känns mycket bättre idag. Jag har kunnat göra frukost utan större problem. Det här blir nog bra till slut, ska försöka undvika att överanstränga den. Det känns ju fortfarande men är jag vara fortsatt försiktig så ska det nog gå bra. Får se hur det känns ikväll efter att jag försökt använda handen under dagen. Det är väl det som är avgörande. Efter en natts sömn och mycket vila så lär ju inte mycket göra ont. ;)

4 kommentarer:

  1. You bet! Ser fram emot det som f*n! :D

    SvaraRadera
  2. mäh, om du är sådär lättrörd så kanske du borde testa med en sticka? ;)

    SvaraRadera
  3. You are shitting me!! Ok, gud vad jag skratta nar jag laste de forsta meningarna. Oj, oj,oj, men jag ska inte saga sa mycket. Idag svangde jag runt pa vagen for att inte traffa en fjaril. De ar stora och jattefina och man ser dem overallt pa vagarna, gissa vilken look jag fick av Rick! Du maste gratta Daniel! Blir det "moped" med sidovagn nu. Det skulle ju vara skitlackert!

    SvaraRadera