onsdag, juli 08, 2009

Gammal utmaning

Såg en utmaning som jag nu tänkte ta mig an, eftersom jag har lite tid att ta död på. ;)

Duschcreme: Rostedt Siam Breeze
Shampoo: Rostedt Sebumatic
Balsam: Rostedt Just A Moment
Inpackning: Rostedt Creator
Torrshampoo: Label.m Dry Shampoo
Hårprodukt: Kérastase Nectar Thermique
Hårspray: Label.m Hairspray & Kérastase Brume Nutri-Sculpt
Lock/plattång: GA.MA CP1
Bodypeeling: Rostedt Don't Eat It Body Scrub
Bodylotion: Hawaiian Tropic Budy Butter Lime Colada
Solskydd: Hawaiian Tropic Sun Lotion Spf 8 & 15
Parfym: Juicy Couture Viva la Juicy Eau de Parfum
Deodorant: Vichy Antiperspirant
Ansiktsrengöring: Rostedt Eucablast Facial Scrub & Clinique Take the day off
Ansiktsvatten: Biodroga Systems Cleansing Toner
Ansiktscreme: Biodroga Systems 24-hour Care
Nattcreme: Samma som ovan
Ögoncreme: Make Up Store Eye Creme
Ansiktspeeling: Behövs ingen, har världens bästa mask.
Ansiktsmask: Rostedt Tanakura Clay
Primer: Make Up Store Eye Primer & Stay in Shape
Concealer: Make Up Store Cover All Mix
Foundation: Make Up Store Wonder Powder & Trucco Skin Tones
Rouge: (Favorit) Make Up Store Lush
Bronzingpowder: Trucco Bronzer
Mascara: Make Up Store Long Lash Mascara
Ögonskugga: (Favorit just nu) Make Up Store Grace, Pollution & Next
Ögonbrynspenna/skugga: Make Up Store Tri Brow Color
Ögondroppar: Ingen alls
Läpprodukt: (Favorit just nu) Rostedt Healer Eucamint Lip Balm
Läppstift: (Favorit just nu) Make Up Store Lipstick Bare
Läppglans: (Favorit just nu) Gloss Lips Orma & Virgin
Nagellack: (Favorit just nu) Make Up Store Gala & Emilia

Jepp, jag älskar Rostedts hår- och hudvård och allt från Make Up Store. ;P

Alla som känner sig utmanade, ta er an denna. Skriv gärna en kommentar så jag också får läsa. Tycker det är intressant, och kanske får man ett och annat tips på produkter. ;)

2 kommentarer:

  1. Oj, här var det bra tips må jag säga! Rostedt verkar vara en favorit, den måste jag testa! Grattis till vinten, den är på väg med posten!

    Sommarhälsn fr Dalarna!

    SvaraRadera
  2. hur många badrumsskåp ska ni köpa till huset? Eller borde jag säga badrumsgarderober? ;) Ansiktsmasken, får jag testa den nästa gång ni kommer upp? Jag skulle verkligen behöva en, men den kostar ju så mycket att jag inte vill köpa "grisen i säcken" ;)

    SvaraRadera