onsdag, juli 08, 2009

Sjukskriven

Då var man sjukskriven också. Får inte använda högerhanden alls... Har en förträngning i handleden som gör att vad-den-nu-hette-nerven gör ont. Är ordinerad vila högerhanden och kan därför inte jobba. Det tar alltså lång tid att skriva inlägg, så dom kommer kanske inte vara alltför omfattande kommande veckan. ;)

Det som är synd i detta är ju att jag inte kan utnyttja tiden till att göra lite nytta inför flytten. Packning är svårt med en hand. ;) Eftersom jag hade planerat att jag skulle jobba en hel del kommande tiden, så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till heller... Sysselsätter mig idag med att kolla lite serier jag missat ett tag och så får jag se sen vad jag ska pyssla med.

P.S. Jag har ont i huvudet för att jag sovit för länge. 11 timmar! Det har inte hänt på åratal...

1 kommentar:

  1. Tippan sa just att hon kan komma och pigga
    upp dig ;)
    Sitter just hemma i Matfors och njuter av singellivet. Imorse var fullt med folk här, Wasslövs MoE och E´s kompis och alla på väg till Paradiset Ö-tå. Nu sitter jag här ensam o inte eländig utan det känns som livet återvänt.

    Kram Svärmor

    SvaraRadera