fredag, juli 03, 2009

Fredagsmys

Alltså OLW:s senaste reklamsnutt med "Fredags-mys"-låten sitter på hjärnan! Den har gjort det några dagar och idag så känns det faktiskt lite passande. ;)

Idag följde jag med M & E ut till Birsta igen, vi strosade runt på MediaMarkt och jag spanade in mobiler. Jag har idag konstaterat att jag INTE kommer köpa den mobil som jag suktat efter på nätet, W508. Den är alldeles för stor helt enkelt. Den såg snygg ut på bild men som alltid, det är först när man ser den i verkligheten och håller den i hand som man vet hur den känns. Nå ja, det är väl bara att leta vidare.

Tillbaka till fredagsmyset. Ikväll myser jag med ett inspelat avsnitt av Morden i Midsom-
er
, Marabou Daim och Singoalla Lakrits.
Jag gillar verkligen den nya lakrits smaken. Den är riktigt god. Men! Den är inte lika god och klockren som min absoluta favoritkaka - Singoalla Citron-Lime. ;)

Handen min är bättre, ingen värk i muskler-
na längre. Men jag har fortfarande problem med nerven tror jag. Är detta inte bättre till måndag tror jag att jag ringer läkaren igen. Är lite nervös nu över ilningarna.

Nu ska jag leta mer inspiration till matsalen. Jag har en riktigt trevlig idé om hur det ska se ut där och D är med på noterna. Nu gäller det bara att hitta grejerna också. ;) Hur ska jag kunna ha tålamod till att inte starta med allt på en gång? Vi har ju naturligtvis inte möjlighet, eller tid, att göra allt på en gång. Vi ska försöka undvika att ta ytterligare lån och då får vi försöka ha lite tåla-
mod. Jag ska höra efter med papsen om inte han har lust att kommer ner, dagarna innan vi ska flytta in alla möbler, för att hjälpa till med lite målning och tapetsering. Han är ju så duktig på sånt. :)

Ja, ja. Imorgon väntar lite shopping på Mio. Ni ska få se vad det blir imorgon. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar