fredag, juli 17, 2009

Semester!

Ja, då var det min tur att ha semester! :D
Nu väntar dryg två veckor vila, vistelse i Paris med en massa kul (ingen vila) och en konsert med U2! Wohooo! Jag ser så fruktansvärt fram emot att åka till Paris med hela gänget och ha kul, springa och fåna mig, åka karuseller, se turistiga sevärdheter och vara på foto tillsammans med olika Disney-figurer.
Helt underbart barnsligt. :D

För att nämna en upplevelse som man säkert sent kommer att glömma, U2-konserten 31 juli i Göteborg. Den lär bli kanon! Och den 2 augusti är den 10 år sedan som jag och mannen fann varandra. Det är också värt att fira. Hur, vet jag inte. Men något måste vi ju göra. ;)

Det blir nog en jätte rolig semester som vi har framför oss. :)

Intervjun idag gick bra, lite nervöst så klart. Man går ju inte speciellt ofta på arbetsintervjuer. Tack och lov. Kändes som att jag fick fram allt som var värt att veta om mig. "Han" hade lite frågor om erfarenhet o.dyl. och det var ju bara att svara som det är. No biggie. ;)

Ikväll ska jag vila fötterna och softa. Ovanligt. Jag hoppas på lika bra väder som idag och vill dra på mig en bikini och vara ute i den efterlängtade solen.
En liten gyllene färg på den vita kroppen vore ju inte helt fel. ;)
Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar