söndag, juli 12, 2009

Helgen som gått

Igår var svågern i stan över dagen, hade varit söderöver och köpt sig en ny bil. Han stannade här över dagen innan bilturen hem till Luleå fortsatte. Tror min-
sann att han köpt min drömbil, en sprillans ny Audi A4 Avant. Mumma!

På kvällen hade vi vår traditionsenliga söndagsmiddag, trots att det var lördag, eftersom Lillis var på besök. Vi blev bjudna på stekt fläskytterfilé med klyft-
potatis och svampsås. Till efterrätt det blev det mangoglass och kaffe, en och annan Singoalla Citron-Lime kaka slank också ner. Allt var såå gott!

Jag hoppas verkligen att handen repar sig snarast. Jag misstänker att jag går här hemma och smygäter, för jag upplever att jag blir pluffsigare för var dag jag är hemma... Nu är medicinen slut och jag måste in till stan för att hämta en ny laddning. Men jag börjar bli lite orolig igen. Nu är det tre dagar av vila kvar och det känns inte som att handen är speciellt mycket bättre...

Det måste bli bra nu! Jag har semester om en vecka och den 21 så drar vi ju till Paris. Före det vill jag fungera ordentligt ju. Inget får förstöra resan!

Idag har inget speciellt hänt. Vi har haft tvättid. Big whoop! Vi åkte utt till Birsta för att handla lite grejor och sen slappade vi hemma, gjorde goda hemlagade hamburgare till middag och sen slappade vi lite till. Nu kanske det börjar bli dags att dra sig till sängs, så... Natti, natti.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du bir battre snart gumman. Det ar inte kul att resa, speciellt da ni ska tillbaks till Paris, och ha en hand som inte funkar. Du far nog ta det lugnt ett par dar till. Audin ar ju jattefran, de ar dyra har, vilket jag tycker ar skitdumt, alla europeiska bilar ar dyra.

    SvaraRadera