måndag, juli 20, 2009

Imorgon: Paris!

Imorgon börjar vår resa till Paris. I åtta dagar ska vi ha skoj, skoj, skoj! :D
Nu håller jag på med dom sista föberedelserna; förbereda packning, måla naglarna och skriva en lista (hehe) över vad som måste med.

Min älskade man färgade håret på mig. Äntligen! Det var inte en E4 på huvudet, det var fanimej Autobahn. Jag har aldrig haft maken till utväxt tidi-
gare. "Lustigt", med tanke på att man jobbar på en frisörsalong. Den behövde fixas för över 3 veckor sedan. Resultatet blev jätte bra, han kanske skulle satsa på färgtekniker. ;)

Jag var ju på shortsjakt idag. Hittade inga i stan men ute i Birsta fanns det fortfarande storlekar kvar på dom shorts jag var sugen på. Jag hittade ett par från Cubus, i stl 34. Det blev inte så mycket loosefit som det var tänkt. Men använder man dom flitigt, så löser det sig själv. ;)
Jag är riktigt nöjd. Dom hade kostat 249 kr men var nu på REA för 100 kr. :D
Det var massor med REA överallt! Jag fick verkligen tänka 'Paris, Paris, Paris' hela tiden. Det är där jag ska göra lite shopping. Jag måste ju ha pengar till en Disney-figur, eller två. ;)

Nu är det dags att dra på ett lager lack till. Vi får väl se om det blir några inlägg från Paris, det beror på om det fungerar att skicka MMS med Halebop där ifrån. Annars så får ni ha det så bra allihop och så hörs vi nästa vecka igen. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar