lördag, juli 04, 2009

Storfynd

D och jag har fyndat idag på Mio. Dom har länge haft en möbelserie på REA som vi funderat på om vi inte skulle ha i hallen i Huset. Vi har dock inte slagit till för man vet ju aldrig om det ryms o.dyl. Men idag så bestämde vi oss för att köpa några möbler ur Indo-serien då dom nu hade allt på 50%.

Det som fick följa med oss hem ur Indo-serien var:
1. Sittbänk med 3 lådor till hallen
2. En helkropps väggspegel
4. En piedestal
3. Nyckelskåp
4. Krokar och en liten hylla
Allt detta ska vi ha i hallen och det kommer vara jätte fint där inne! ;)


Hittade inte bilder på nätet på de andra grejerna vi köpte.

Vi köpte även ett matbord från serien Delhi! Det var ett impulsköp, men vi är otroligt nöjda med det! Det kommer vara så fint inne i vår matsal som ska vara surf-inspirerat och mysigt. Allt detta för strax under 5 000 kr! Helt galet bra! Och inte nog med det. Vi fyndade även en super snygg bordslampa, Glossy, i svart för endast 199 kr som hade kostat 590 kr!

Vi har ju inte flyttat in i Huset än så vi visste inte riktigt var vi skulle ha möblerna dom kommande 2 månaderna. Det löste Mio åt oss. Dom har dom i sitt lager tills vi ska flytta in! Va?! Har ni hört talas om vilken otrolig service!
Vi är så nöjda så det finns inte. :D



Igår fick jag även en present av D, trots att jag inte fyller år. Det var en jätte fin bikini och ett par boardshorts från Nikita. Visst är han snäll?! ;) Shortsen var lite för stora (angenämt) så dom ska bytas till en storlek mindre, men bikinin satt som en smäck.

Nu ska jag fnula lite. D och jag ska åka och hälsa på Karolina och Tomas, tillsammans med Anna M och Peter. Vi som vägrar Gatufesten. ;)
Toodles!

3 kommentarer:

  1. Snyggt vart det. Ser fram emot att se det inne i huset! Bikinin var super, det ar alltid kul att fa presenter. I alla fall sa har jag startat blog (men et star inget i blggen annu :) ) adressen ar http://www.annawoo.typepad.com/ Jag ska bangla med den ikvall. Nu ar det strand och 4de juli som galler.

    SvaraRadera
  2. Värsta snygga möblerna. Skainte du och Danne alls upp till Ötå? Vore ju skoj att träffa dig lite i sommar.

    SvaraRadera
  3. Tackar för trevlig kväll igår! beats gautfest-jäveln any day!!! Pöss

    SvaraRadera