söndag, juli 05, 2009

1-års kalas

...är det hos familjen T idag, som jag inte kan vara med på. Gissa om jag önskar att jag kunde det... ;)
På tisdag fyller lilla tösen Thea 1 år! Vad hos har blivit stor, tiden går så fort. Jag kan inte vara med på storkalaset idag men ska skicka en present med min syster. Hoppas att hon kommer tycka om den. ;)

Igår var vi på grill- och Våga-Vägra-Gatufesten-kväll hemma hos Karolina och Tomas, tillsammans med Anna M och hennes Peter. Vi surrade och hade trevligt och vips(!) så var klockan efter 1 på natten. Ops. Tiden går fort så man har roligt, är det inte så? :)

Vi var ju hemma ganska sent och det har tagit ut sin rätt på mannen min. Han har nu intagit horisontalläge och ligger och sover på soffan. Själv sitter jag och funderar på vad jag ska göra nu. Förmodligen titta på mer TV, det är besvärligt att surfa och blogga med högerhanden som fortsatt bänglar.

Måste nog ringa läkaren imorgon och höra efter vad jag ska göra nu. Ska dessutom ta mig till Polisen och fixa ett nytt pass. Hoppas att luggen inte är för lång... Annars måste jag nog ta mig till jobbet och be någon korta av den lite så man ser ögonen. Det är väl ett krav på passfotot har jag hört.

3 kommentarer:

  1. Angående passfoto så behöver man ju inte visa örat som man ju skulle göra ett kort tag.

    SvaraRadera
  2. På min blogg har du ett kort tillägnat dej bl.a!!!

    SvaraRadera
  3. Grattis lilltjejen Thea :)

    SvaraRadera