tisdag, oktober 06, 2009

Afropowerdance!

Var på gymmet idag efter jobbet. Det är så kul att gå på passet Afropowerdance med Victoria på Ego! Jag ser säkert inte klok ut då jag försöker mig på afro-moves, men vad bryr jag mig? Jo, lite. Men jag kör 'ignore'. ;)

Nu sitter jag utpumpad, mätt, trött och nyduschad i soffan och väntar på kvällens Heroes-avsnitt. Sen är det sängen som gäller.

Det blir en väldigt lång dag imorgon och jag kommer med all sannolikhet inte göra ett inlägg. Börjar jobba redan kl 8 med möte och sen en Kérastase-genomgång igen med goa Maria. Det är en fröjd att lyssna på henne, hon ger så mycket energi och man blir alltid så inspirerad. :D
Jobbar sen vidare som vanligt fram till kl 19, SEN ska vi 19.30 på en sälj- & serviceföreläsning (som säkert inte är klar förrens kanske vid 22-tiden). Lång dag, men det blir nog mycket bra man kommer ha att fundera på efter det.

Innan jag slutar för idag. D har vunnit en resa för två till New York idag!!! :D Hur tur kan man ha?! Han vann den genom en enkärundersökning. Nu vet vi inte än när man måste utnyttja den, men förhoppningsvis kan det vänta en stund. Vi har ju nyligen köpt oss en resa dit som alltså går av stapeln den 3:e novemer. ;)
Måste passa på att tacka alla våra vänner och släkt som genom sina bröllopspresenter gjorde denna resa möjlig för oss. Tack! :D

5 kommentarer:

  1. Hahahaha, COOLT!
    Heejja Danne! :D

    SvaraRadera
  2. Nääää faan va kul en resa till! Grattis / Anna (Kempo)

    SvaraRadera
  3. Vilket jäkla flyt alltså!! Vad kul att vinna en sådan resa. Jag måste också börja svara på enkätundersökningar, kanske jag också vinner en resa. :-) Men med min (o)tur vinner jag väl en ny städmopp...

    SvaraRadera
  4. Kul mä resan och hoppas ni fått bra iordning däröver. Jag behöver en tjänst, min extranyckel som du har, kan du ploppa ner den i brevinkastet hos mejje nu i veckan? Behöver den nämligen.
    Tackarrrr.

    Harebra
    /Tanya

    SvaraRadera
  5. äh meeeeen! AAAVIIIIS! jag vill också vinna saker!! (helst resor!) syns till veckan! kram

    SvaraRadera