torsdag, oktober 29, 2009

Outfit: Check!

Igår gjorde jag färdigt det sista till min utklädsel på lördag, gjorde även en testsminkning. Kommer bli kanon! ;)

Jobbade idag, men jag hann inte med att fixa allt som jag skulle ha gjort. Imorgon kommer familjen, så resten får helt enkelt vara. Nå, jag överlever. Det ska bli så kul att ha huset fullt. Jobbar både imorgon och på lördag. Synd. Men vad gör man?

Vi åker ju till New York på tisdag. Det är en del att fixa tills dess, men det mesta får göras på måndag helt enkelt. ;)
Blir stressiga dagar, dom kommande, så jag misstänker att det inte kommer att bloggas något under helgen så... Ha en trevlig Halloween allihopa!

1 kommentar:

  1. detsamma Katja :) tack än en gång för inbjudan, men vi har så mkt att stå i så vi hinner inte med oss.. ska på bröllop nästa helg också.. ha en underbart rolig helg :D

    SvaraRadera