onsdag, oktober 21, 2009

Inspirationskväll

Ska ta och göra mig iordning strax för att gå på en inspirationskväll för tjejer på Fresks tillsammans med svärmor. Idag har jag inte varit lika produktiv. Har dock bakat kladdkaka med mörkchoklad och lite kaffe i. Gjorde inte som en hel kladdkaka utan portionerade den i bullformar. Det blev kanon gott! :D



Utöver det har jag sett två filmer; Bride Wars och Ice Age 3 Dawn of the Dinosaurs. Gillade båda filmerna. Bride Wars var en typisk tjejkomedi och den lyckades faktiskt vara riktigt underhållande. Ice Age var riktigt bra! Bättre än 2:an. Jag satt och skrattade högt många gånger. Det var även många nya och roliga figurer som kom in i denna film. Rrrrrrolig! ;)

Nu har jag inte tid med detta längre! Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Vad gör man på en inspirationskväll? Får inspiration? Jag skulle nog behöva gå på en sån träff någongång. :-)

    SvaraRadera