fredag, oktober 02, 2009

Morgonfilm

Har slagit mig ner i soffan för att se Monsters vs. Aliens, den tror jag är bra! Har faktiskt varit upp sen 5.40 och har hunnit med ett träningspass (Core+) och med en ordentlig frukost. Känner mig väldigt duktig. ;)

Veckan har gått väldigt snabbt. Har jobbat en hel del och resten av tiden har gått till Huset. Det finns en del kartonger kvar att packa upp, dom verkar aldrig ta slut. Men i tisdags packade jag upp flera stycken och fick upp en massa böcker i bokhyllan. Det blev ju genast mycket trevligare i matsalen (där den står) även om vi inte möblerat där inne. ;)

Idag ska jag städa Huset, får besök av en del av flickorna från jobbet ikväll och vi ska festa till och gå ut. Det var ett tag sen sist och jag ser verkligen fram emot det, kan dock inte härja allt för mycket för jag ska jobba imorgon. *hehehe* Ska nu sätta igång en kanna kaffe och titta på filmen innan jag sätter igång med städningen. Hörs senare!

1 kommentar:

  1. Bra städväder idag :)
    Vi ska åka o utestäda på Täppan.

    SvaraRadera