måndag, oktober 12, 2009

Söndag? Nej, måndag.

Dagvill...mest för att jag varit "ledig" idag, alltså inte jobbat. Helgen gick snabbt förbi. Vi hade gäster i lördags; Ann-Sophie, Henric & Vilmer. Det var så kul! Längesen man träffat dom. Therese och Micke kom också senare. Det kollades fotboll, dracks öl och åts. Själv började jag pimpla vin och det blev så mycket att jag faktiskt inte minns när dom åkte hem eller hur jag kom i säng. Pinsamt. Äh! Det var skojigt! ;)

Gårdagen var mindre rolig där emot. Hela dagen led vi båda av att vi blev lite för förfriskade. Var slö även idag. Nu tar det tydligen två dagar att återhämta sig efter en rejäl en... :/

Nå väl, imorgon är en annan dag och då ska jag ta mig till jobbet. Ska även träna efteråt (om min värk i ryggen har lagt sig). Nu är jag helt slut och ska krypa i säng. Natti, natti.

1 kommentar: